2010. március 12., péntek

VÉGSŐ EREDMÉNYEK!!!!!

Tehát mindenkinek szeretném megköszönni a munkáját.
Dolgoztattok vele és le a kalappal elötettek.Nagyon tetszettek az ötleteitek.
Sok féle verziót olvashatunk és mindben más fogott meg de csak a három legjobbat választhatom ki.
De szerintem itt mindenki nyert.NYertem én azzal h beküldtétek és ilyen csodálatos munkákat olvashatam.
Nyertetek ti a pályázók akik megírhatták és a szavazók akik úgyanúy mint én csak csodálhatuk ezeket a fantasztikus sztorikat!
MIndenkinek köszönöm a munkáját.
Nem is húzom az időt tovább, hosszú hétvégém lesz.
ÉS még a frissel is rágjátok a fülem, ami hétfőn fennt lesz:)

3.helyezett:vampire nori és Abigel
2.helyezett:Szabó Niki
1.helyezett:Gicus

A harmadik poszton osztoznottok kell.
Magyarázat.:
Vampire nori: nagyon tetszett ahogy megformáltad az alakokat, olyan vt amilyet elképzeltem:Dköszönöm
Abigel: A tiéd is nagyon tetszett, a történet ugye még az emberi belláról szól, nagyon tetszett.
Itt nem tudtam választani, ezért ti kaptáttok:D

Gratulálok.
Az ajándékok legkésőbb péntekig mindenki megkapja:D
puszil titeket: Szandi

UI.mailben vagy akár itt kérem kommentelni az eredményeket:D

30 megjegyzés:

  1. Gratulálok mindenkinek! Gyönyörű pályázatokat írtatok! Nálam mondjuk a kedvenc egyértelmű volt (és az illető már tud róla), de a többi is nagyon tetszett! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Először is.. : Gratulálok mindenkinek!
    De én nem értek ezzel egyet. Szandi, ha te döntötöttél így is úgyis, akkor miért kérted a mi véleményünket(szavazás) mert nekünk tök más a véleményünk... A szavazatok alapján!
    Szerintem ez így nagyon nem fair!
    Általában elmondom a véleményem, mert nem bírom magamban tartani ez vagyok én. Bocsi, ha ezzel megbántottam valakit... de én így gondolom.
    Pusz: Hencii(:♥

    VálaszTörlés
  3. HellOo^^
    Akkor én is beállok a sorba és elmondom a véleményem, ami nagyjából egyezik az előttem szólókkal. Én sem értem, hogy mi szükség volt a szavazásra, ha te döntöttél végül.
    Szandi! Már bocsi, de így(szerintem) sokak fel fognak háborodni, és nem azért mert mindenképp Abigelt akarják nyertesnek, hanem azért mert ez így nem igazságos! Jogom van elmondani a véleményem. Sajnálom, ha ez nem tetszik, de nem vagyok hajlandó változtatni rajta.
    Üdv.: Bijuus:))))))))))

    VálaszTörlés
  4. Szia! Furcsának találom az eredményt. Ne értsd félre, nem a saját helyezésemmel vagyok elégedetlen, hanem Abigel-éval. Mint láthattad, a többség rá szavazott, és szerintem is az övé volt a legjobb. Nekem személy szerint nem tetszett, az első helyezett novella. Nikié viszont szuper lett, ő megérdemelte a második helyet. DE tényleg, én elgondoloznék a helyedben, h mindenkinek Aby-é tetszett a legjobban, és mégiscsak harmadik lett. Amúúgy köszi a harmadik helyet, nekem az pont jó, bár szerintem igazságtalanság, h Aby-t ugyanoda sorolod, ahová engem, és szerintem őt illeti az első hely.
    Puszi:Nóri

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Mindenki

    Akkor tisztázzuk a dolgokat.
    Elöször is én közöltem veletek hogy a szavazás segít dönteni az első három helyben.számtalanszor kiírtam hogy nem a szavazás dönt hanem az csak segítség nekem.
    És most egy kicsit meglepődtem, én úgy érzem h gicusé ált hozzám a legközelebb abban amit én elképzeltem Niki helyezésében ti is egyet értettek.Abigel és nori azért kerültekk a harmadik helyre mert szerintem az ővéké egyformán jó.
    És nori ne haragudj de ne mond azt nekem hogy abigel pályázata jobb mint a tiéd.
    Több embernek elköldtem a pályázatotokat és ők is egyetértettek velem.Szerintem mindenki tökéletes munkát végzett és mindenkinek meg fogom köszönni.

    Szandi

    VálaszTörlés
  7. wohoo ...ez pazar ...
    egy, egyáltalán nem érdemli ezt Szani ...jobb lenne ha inkább realistán néznétek...főleg ha még mondata is h nem a szavazás dönt. Nem hogy inkább örülnétek a helyezetteknek...Igazságtalanok vagytok....ha meg ezt nem fogjátok fel akk csak sajnálni tudlak benneteket.

    Szandi gratulálok (L)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Remélem senki nem sértődik meg azon, amit most fogok írni.
    Én nem tudom, azt, hogy az elején le lett e szögezve, hogy nem csak a szavazatok alapján lesz a döntés vagy sem.
    Aláírom azt is, hogy Abigél nyerte a közönség szavazást, de biztos forrásból tudom, hogy kampányolt az ismerősei körében és a saját oldalán, hogy olvassák és szavazzanak rá!
    Ezt most nem azért írtam, hogy megsértsem, vagy szemrehányást tegyek neki, de az én barátnőm is a pályázók között van, és szigorúan kikötötte, hogy csak egyszer szavazzak rá, és ő nem akarja toborozni az ismerőseit, csak azért, hogy rá szavazzanak.
    Én elolvastam mindenki írását, és nem csak bnőmé tetszett, hanem még vagy két emberé.
    Úgyhogy én valahol megértem Szandit, hogy miért nemcsak a közönségszavazás alapján döntött.
    Remélem nem sértettem meg senki, nem tapostam senkinek a lelki világába, csak, ahogyan az előttem szólok is, elmondtam a véleményemet.
    És még annyi, hogy örülök, hogy elolvashattam a pályázatokat.

    VálaszTörlés
  9. Szia Szabina!

    Nem sértettél meg, igen, nem titok, hogy kiírtam a blogra többször is (Szandi engedélyével), ahogy Gicus is, Nori is pl. meg az sem, hogy pár ismerősömnek is szóltam. Hiszen bárki szavazhatott. Nem volt kikötés.
    De aki szavazott rám, nekik szigorúan kikötöttem, hogy a legjobbra, és ne rám, illetve hogy olvassák el az összes novellát mindenképpen.

    Biztos forrásból??? Érdekes.
    Nem hinném, hogy ismerjük egymást. :/

    Csók!

    Aby

    VálaszTörlés
  10. Szia Aby!

    Örülök, hogy nem sértésnek vetted.
    És, igen nem ismerjük egymást, a biztos forrás a bnőm.
    Nem tudom, hogy ti ketten ismeritek e egymást, de ő mondta, hogy kiírtad.
    De nem is ez a lényeg.
    Olvasom a chates "beszélgetéseiteket", ami nem is igazán beszélgetés már, hanem .....
    De mindegy.
    Én nekem tetszett, ami tetszett, elolvastam mindet, szavaztam, és Szandi döntött, a belátása szerint.
    Én elfogadom, szerintem sokan mások is, aki meg nem az puffogjon magában.

    VálaszTörlés
  11. Ja, értem! :D

    Igen, kiírtam a blogon. Megkérdeztem előtte Szandit, sőt, még mikor feltettem a pályázati írásomat, akkor is megkérdeztem.
    Szerintem ezen felesleges, hiszen teljesen mindegy, hogy 1.,2. vagy 3. vagy.
    Szandi volt itt a lényeg és nem MI!
    Én így gondolom!
    Amúgy remélem, hogy már jobb a kezed Szandi! Hogy rendbe jön nemsokára teljesen, nekem is volt ilyen gondom, és tényleg nagyon kellemetlen, nemcsak az írás miatt, egyébként is!

    Csók!

    Aby

    VálaszTörlés
  12. Szia Szabina!

    Engem sem sértettél meg vele.
    Nem tagadom, én is kiírtam a blogomra és pár ismerősömnek is szóltam, hogy van egy pályázat, amire jelentkeztem. nem kötöttem ki nekik, hogy csak rám lehet szavazni.

    Szandi is mondta, hogy ki lehet tenni a pályázatot. Legalábbis Chatben ezt írta.

    Kedves Mindenki!

    Jó, tudom, most azon veszekszik mindenki, hogy nem Abigél nyert.
    Szerintem is jól sikerült a pályázata:) Nagyon szépen megírta:)
    És láttam a sok szavazatot,a mit kapott:)

    Én azért neveztem erre a pályázatra, mert kiszerettem volna magam próbálni. hogy mások mit szólnak az írásomhoz. Persze, olvastam Szandit, hogy írói válságban van.

    Csatlakozom Abigélhez. Szeretünk írni:)
    És tényleg most Szandin volt a hangsúly, nem pedig rajtunk.

    Puszi

    Gicus

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm Abigel és Szabina h megértetettek engem.
    És most itt szó sincs a kampányolásról nem folyunk bele már ilyen ügyekbe.
    sajnálom h ez lett a vége ennek az egésznek:(
    Abigel nem tudom mi lesz a kzemmel, iegn jó h te már tudod milyen érzés, de mégis írok és irtam mert nem akrtalak titeket cserben hagyni:S

    Szandi

    VálaszTörlés
  14. Kedves Mindenki!

    Na akkor most én is leírom a véleményem, mert szerintem ( nagy valószínűséggel ) rangidős vagyok a hozzászólók között.

    1. Nem igazán értem, miért volt szükség közönségszavazásra ha, Szandi tudtad: egymagad fogsz dönteni!

    2. Ha már szavazás: akkor valószínű a többségnek Aby története tetszett 111 szavazattal!!!

    3. 111 ember döntése áll szemben Szandi,a Te véleményeddel.

    4. Mi alapján döntöttél így: sztori, megfogalmazás, szókincs, mondatszerkesztés?

    5. Én is olvastam az összes pályamunkát, kettőt találtam ami megfelelt, úgymond mindegyiknek!!

    6. Többiekkel egyetértve, így nem tartom fair-nek a végeredményt.

    7. Kedves Szabina! Nem tudom miért írsz olyanokat ami nem, vagy csak részben igaz.

    Aby nem kampányolt szavazatokért az írására!

    Ha olvastad volna az oldalát Te is látod!
    A szavazást népszerűsítette, mint többiek is!
    Az olvasó által, LEGJOBBNAK TARTOTT pályamunkára való voksolásra kért fel mindenkit!
    Azt hiszem a kettő nem egy és ugyan az!!!

    Dióhéjban ennyi, a helyezetteknek pedig mindentől függetlenül gratulálok!

    Üdvözlettel: Helsinga

    VálaszTörlés
  15. Hejj tess a célotok elértétek kiugattad magad...mit akarsz még??Szandi már meg akarja szüntetni a blogját hála az olyan nagyszájú ribancoknak mint te... Ez a célod??? h megszűnjön ez a blog a te rangidőddel kereshetsz más blogot és blogírót akinek pofázhatsz...-.-" nem tudom mit kevered a szart mikor tudod h Aby már elfogadta...

    VálaszTörlés
  16. Kedves Lala!

    Nem tudom, Neked mi a problémád, én a véleményemet írtam le. Ha nem tetszett az nem jogosít fel arra hogy ilyen alpári modorban reagálj! Én megtanultam beszélni, írni, és az általad emlegetett UGATÁST pedig az evolúcióval már magam mögött hagytam! Magadtól talán megkérdezhetnéd, hogy éppen hol rekedtél meg az emberré fejlődésben! Felvilágosítalak ha nem tudnád, azt a büdös végterméket pedig éppen Te kavarod, az ilyen szépen megfogalmazott gyöngyszemekkel.
    Szandit sajnálom, ha megfordult a fejében a blog megszüntetése, de ha ennyire nem bírja a szabad vélemény nyilvánítást, mégis, hogy gondolta, hogy az Övét mindenki elfogadja.
    És végül, ha én NAGYSZÁJÚ RIBANC vagyok, a semmilyen sértőt nem tartalmazó komim miatt, akkor TE vajon MI VAGY?
    Azért nem KI, mert ahhoz el kell érni egy bizonyos szintet...
    Addig is gyakorlásképpen elkezdhetnéd kimosni a szádat.

    Üdv Helsinga

    VálaszTörlés
  17. a szám kimosásához szappant remélem tudsz adni...mival az enyém bele esett a büdös végtermékbe... amit kevertem....én kinyilvánítottam a szabad véleményem némiképp erősen hangsúlyozott szavakkal... de szandi nem szorul a sajnálatodra má' megbocsájts engedelmeddel finom úrilány módjára is tudom osztani az észt ...

    VálaszTörlés
  18. Szóval ennyi erővel nevezhetlek én akár nagyszájú sarkon álló alul öltözött testét pénzért kínáló örömlánynak is nekem teljesen mind1...s ha csak ennyi a problémád velem h így beszélek akkor ez szubjektív véleményed ...tartsd meg magadnak hisz senki nem kíváncsi rá...szerintem szandi nem a véleményeteket nem bírja hanem azt ahogyan megoldjátok a problémáitokat...és egyépként még 1x hangsúlyoznám mert úgy látszik egyes személyeknek az icipici szürkeállományukhoz lassan jut el az a tény hogy szandinak nem kötelessége a szavazás alapján dönteni, csak kíváncsi volzt a véleményetekre ...de az ő véleménye egyáltalán nem biztos h egyezik a véleményetekkel.

    VálaszTörlés
  19. jasabel :D köszi ^^ de remélem nem tesco-s :P az íze azé legyen kicsit kevésbé keserű :P

    VálaszTörlés
  20. Kedves Lala!

    Remélem ezek után már nem lesz szükséged arra a szappanra, sem Szandinak Rád mint fogadatlan prókátorra.
    Az észt pedig elég nehéz osztani annak, akinek már van.
    Ahogy látom fejlődőképes vagy, de az úrilány modorért még dolgoznod kell!

    Üdvözlettel Helsinga

    VálaszTörlés
  21. Nem vagyok én olyan rossz csak lehet rosszul értékeltem a kritikát és túl hamar írtam az első komit....nem prókátor vagyok csak bánt hogy látom barátnőm haláltusáját...

    Üdvözlettel Laura

    ui.: én is szerettem volna írni egy blogot már a történet alakul is de nem merem elkezdeni mert én nem szeretem ha nem ismerik el azt amibe a szívemet is beleadom...és ezek után lehet h a kelleténél többen szívóznának velem, még akkor is ha a történetem jó...mert itt éppenséggel beszóltam egy két embernek...

    VálaszTörlés
  22. Lala!

    Valószínű nem vagy rossz ember, csak hirtelen!
    A kritikát pedig sajnos el kell fogadni, ha jó és ha rossz is! Én is elfogadtam Szandi döntését, ahogy sokan, de nem kell vele egyetértenem! Másképp láttuk az eredményeket, de ezért nem kell emberi mivoltunkból kivetkőzni! Kulturáltan is lehet vitatkozni az eltérő véleményekről!

    Ha blogot szeretnél írni, kezd el, rajta, de csak akkor ha belátod, kaphatsz jó és rossz kritikát is. Nem sértő, trágárt, mert én nem olyant írtam, és nem is fogok. Az indulataid megfékezésével pedig, már félig nyert ügyed is van.

    Üdv Helsinga

    VálaszTörlés
  23. de én írnék is nem a kritikák engem motiválnak nekem nem esnek rosszul csak nem szeretem ha a barátaim kapják...én szeretem ha kapom őket mert előre visznek az életben... :) a blogot meg azért nem írom meg mert már azért is kapnék kritikát mert itt írogattam..:) ami lehet jogos is lenne :D most lehet még ma megcsinálom a blogot :Pnah jó azé ma már nem :) de akk legalábbis írom tovább :)

    VálaszTörlés
  24. Lala!

    Sok sikert hozzá! De ne feledd indulatoknak, trágárságnak nincs helye! :))

    Üdv Helsinga

    VálaszTörlés
  25. nincs helye tudom... visszafogom magam ígérem neked..
    mennyi idős vagy mert említetted a föntiekben h rangidős vagy

    VálaszTörlés
  26. Lala!

    Tudod az ilyet nem szokták megkérdezni az idősebbtől...XD
    Legyen elég annyi, hogy az anyukád lehetnék...
    de Te ennek valószínű nem örülnél! :))

    Helsinga

    VálaszTörlés
  27. nagyon szeretem az anyukámat de szerintem lehet h még egy lelki társra találok benned ...de ehhez meg kell ismerned és nem elítélni előre...bár nem lepődnék meg ..sokkal több van bennem mint amit mások látnak én a hülye oldalamat mutatom sajna...noh de elég az önsajnálatból nem akarok melankolikus állapotba kerülni...:D
    azért kíváncsi lennék :) hány éves is vagy :) anyukám idősebb korosztályba tartozik te azé annyi idős csak nem lehetsz :)

    VálaszTörlés
  28. Lala!

    Nem én ítéltelek meg elsőre,csak reagáltam.
    Mindenkinek vannak hülye dolgai, az enyém pl. mindenkiből kihozni a jobbat, valamilyen formában!
    XD
    Remélem Nálad is sikerült?
    Az idősebb korosztály....nem tudom neked mit jelent, de legyen 40 körül. Többet nem szeretnék elárulni. :)

    Helsinga

    VálaszTörlés
  29. :D anyum kicsit több mint 40 :D de értem :)

    VálaszTörlés